7 juni - Bossen

Så var det äntligen dags. Inför ett fullsatt Stadio gjorde Springsteen sin tredje konsert här i Stockholm. Börjadfe dock 45 min efter utsatt tid. Kallt var det så det var tur att vi lånade vantar. Hade bra sittplatsbiljetter, men tyvärr nöjde sig de flesta runt om att utnjuttja sin sittplats. Fast vi var ett par stycken som ställde oss upp då och då. Vad de bakom tyckte om det ger jag sjutton i :-) Inte förren till extranumren stod hela publiken upp. Bossen bjöd på sig själv och som vanligt syns det att han har roligt. Min favorit The river, var inte alls lika bra som den brukar tyvärr, blev ett lamt framträdande. Men förövrigt var det en lyckad konsert. Lät några av mina vänner vara med via mobil och lyssna. Hoppas de uppskattade det. Ja att kära S gjorde det vet jag för han skickade ett sms och försökte påskina att han inte alls var avundsjuk ;-) Tror jag inte ett ögonblick på. Är glad åt min nya kamera som tar bra bilder och bättre kan de blir om jag lär mig kameran ordentligt också.
Längtar redan till nästa konsert



























Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Du verkar ha haft ett par riktigt härliga dagar. Det är härligt att se alla fina foton du tar, kan tänka mig att du trivs med kameran.

kram Annika

Postat av: Lone

äntligen lite sköna bilder på The Boss! Tack för att du delar med dej...

2009-06-09 @ 23:04:29
URL: http://www.neliva.blogspot.com
Postat av: Hannis

Hoppas ni hade de trevligt! :) antagligen inget hus till sommaren, men de kommer ju flera! kramar

2009-06-10 @ 11:25:16
URL: http://nussesinfo.blogg.se/
Postat av: FruGrip

Han ser så gammal ut men har en härlig röst....

Hoppas du mår bra

Kram Cissi

2009-06-10 @ 22:35:49
URL: http://gripdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback