26 juni - semester

Äntligen så har jag börjat semestern. Firade med en glass hos Siaglass på torget. Satt och läste min bok en stund påtorget eftersom baren jag tänkte gå till inte hade öppnat för dagen än. Men det gick lika bra det.

I natt dog Michael Jackson. Alla verkar undra varför, men om man har sett på honom så tycker jag det är konstigt att han levt så länge som han gjort. Ja än och annan bra låt har han väl gjort måste jag väl erkänna. Men vilken hysteri det verkar bli nu. Det förstår jag dock inte

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

NJUT nu av semestern kära du, själv ska jag jobba 3 dagar till innan det är min tur!

kram Annika

Postat av: Therese

Härligt med semester, jag jobbar en vecka till. Jag såg hos Karin att du inte kan lägga kommentarer hos mig. Jag har ändrat så jag hoppas jag ändrat rätt. Det är fler som inte kunnat kommentera. Jag har bara kört standard inställningar och ej tänkt på detta. Hör av dig till Karin om det inte funkar.

Kram "kusin" Therese

2009-06-27 @ 19:59:22
URL: http://www.tessalonikes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback