23 juli

Igår var jag hos en kompis på kvällen och åt ost och löste värdsliga problem. Tänk vad lätt det är ibland. Gjorde detta flaskort till vinet jag hader med mig

Ikväll har jag varit och sett på
Sunny stand-up här i Norre Katts Park














I morgon bär det av till Norrköping med bägge ungarna. Måste ju titta till päronen. Så vi får väl se om jag kommer år internet något innan vi kommer hem. Vet inte hur bra dator de har där hemma igentligen.

Vad vädret belangar så har det regnat bägge dagarna, riktiga ösregn i mellanåt. Städningen har legat nere dessa dagar, får ta nya krafter när vi kommer hem igen.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Så roligt vi ska ha när ni kommer :o)

2009-07-24 @ 06:43:37
Postat av: AnnikaS

Ja ibland är det härligt att träffas och lösa världsproblem, undrar hur världen skulle se ut om de som styr världen löste problem med lite ost och vin?!

Ha en riktigt härlig tripp!

kram Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback