17 juli -varmt

Hur glad blir man på en skala när de sätter igång och borrar i huset 7,30. Sedan satte de igång och klippa häckarna utanför också. Det ljudet gör mej mer eller mindre till ett nervvrak. Jag som skulle ligga på balkongen idag. Packade istället väskan och åkte till Norre Katts Park och fiket Rotundan. Där fördrev jag tiden med fika och en bok.








visst har vi en vacker park

Sedan var det hem och fixa lite med städningen :-(

På kvällen invigde vi gårdens nya grill. Mumsigt





sedan skulle jag åka tillbaka till Rotundan där Vincent Vicious skulle spela. Men så hade man ändrat om programmet så de hade redan spelat klart när jag kom :-( Så gör man ju inte.

Åkte hem och fick en skvätt ouzo istället. Ska det städas så ska det ;-)

Så här söt var förresten dottern igår när vi städade bland leksakerna



Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Va bra att du är i städtagen då fortsätter vi,du och jag, hemma på plankgatan när ni kommer, eller????

2009-07-18 @ 07:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback