Okoncenterad

Har just nu svårt att fokusera på det jag ska göra. Hittar på en massa anledningar att skjuta upp saker och ting.
Drömmer en massa på nätterna vilket gör att jag är helt slut när jag vaknar. Tänk om man kunde tillgodoräkna sig allt man rör sig i drömmarna i verkligheten också ;-)
Borde fixa inför min scrappträff på lördag men jag hamnar här hela tiden. Ska packa, fixa tävlingar, plocka fram priserna osv

Var inne på MiMas en sväng idag och köpte två omgångar lådor som jag ska dekoerar någon dag. Det har jag aldrig gjort förr så det ska bli spännande. Det kommer ju hela tiden in en massa nya vårfärger i alla butikerna, jag som inte behöver mer papper. Ajaj hur ska detta sluta.

Nu ska jag bara köra en omgång Mahjong innan jag fortsätter packa. Ja ni förstår vad jag menar ;-)

PS Vill ni fastna i en blogg ska ni kika in
här. Ytterligare ett människoöde som fängslar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback