Kamera

Ska köpa mej en kamera i år har jag tänkt. Jo jag vet, det sa jag förra året också, men nu har jag tillräckligt med kontanter i alla fall. Men det är ju en ren djungel.
Vill ha en så bra kamera som möjligt utan att det blir en systemkamera.
Har tittat på bla  på Powershot G10, verkar som om den får rum i fickan Sedan kollar jag lite på Canon PowerShot SX1 IS eller Canon PowerShot SX10 IS. Verkar klart bäst men sedan är den lite klumpigare

Det ska vara en kamera som jag kan ta med mej jämt o ständigt. Den ska ta både bra närbilder samt ha bra zoom

Usch, hur ska jag kunna bestämma mej. Har ni några tips att ge?

Kommentarer
Postat av: cina

Ja det är en djungel med systemkameror. Sonen säger att du ska köpa en Sony A300 ;) Kan bero på att det var den han köpte själv. Nu har det blivit stativ ett större (och längre)objektiv och solfilter och gud vet vad. Men otroligt fina bilder blir det.

Lycka till med köpet kära du :)

kram

Postat av: Mija

Tack för inbjudan! Jag har det lite körigt nästa lördag då vår Tilda är hemma och basar! Får se hur landet ligger när vi närmar oss ...



Kram/ Mija

2009-01-10 @ 18:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback