Ännu en ledig dag

Idag var det kallt ute det kunde man se på Nissan idag. Om man nu inte kände det när man gick ut ;-)


Men jag var tvungen att åka in till stan och fixa min 25-årsgåva. Det blev ett guldhalsband och guld/silver örhängen. Detta ska jag få under festliga former den 22 januari :-)

Idag har jag fortsatt scrappandet. En är klar, en saknar bara vit rubrik, och några till har jag plockat fram papper till.

Dessa är gårdagens alster



Kan trösta er med att våren faktiskt är påväg


Ikväll ska sambon och jag på bio Australia. Undrar om jag klarar 2.45 i mörkret utan att somna?

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Vilket härliga foton och layouten med mösstillverkningen var ursnygg!

kram Annika

Postat av: Maria

Det klara du för den är SÅ BRA!! Kram MAria

2009-01-06 @ 19:48:39
URL: http://www.mariasdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback