24 jan - släktkalas

Idag firades alltså sonen av släkten här i stan, nja kusin + hennes kille kom inte pga sjukdom
Sonen fick ytterligare kuvert innehållandes pengar, så han var så nöjd.




aja baja


dekorerad av sonen


Rutmönstret gjorde så man fick skära sådana bitar också.


Har mitt nya halsband och örhängen på mej :-)


Förövrigt har jag diskuterat kamera med Anna idag. Har dessutom hunnit kolla på nätet med. Så det blir en Canon PowerShot G9. Ska försöka beställa den i morgon. Måste sluta vela nu.


Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Vad kul att du bestämt dig för en kamera, önskar så att jag själv blev bättre på att fotografera. Dina smycken ser jättefina ut!

kram Annika

Postat av: ANNAANNAA

Ahh... gratis till kameravalet, jag tror ni ska trivas bra ihop du och G9 smiles "Vi" dvs jag och min trivs superbra och gör finfina kort tillsammans.



Jag får väl passa på att säga grattis till din son också, vad himla glad han ser ut på alla bilderna. Så hiiiimla tjusigt han dekorerat sin tårta också, magnifikt ;)



2009-01-25 @ 13:48:05
URL: http://htp://wonderings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback