22 jan - 25 år

Ja då har man varit 25 år i kommunen. Detta uppmärksammades ikväll. Vi var inbjudna till rådhuset på buffé och underhållning.
Först blev det välkomst drink (cider). Sedan förflyttade vi oss till matsalen. Där fick vi en god buffé med bla lax, rostbiff, olika röror, grillspett. Det fanns även ett frukt  och ost bord. När alla ätit klart gick vi upp till kommunfullmäktigesalen där Nova Cantica började med att sjunga för oss.


Sedan börjde den stora utdelningen av gåvorna vi valt. Vi hade fått 4700 Kr att köpa smycke, klocka, konst eller bokverk för. Jag har valt ett guldhalsband + ett par guld/silver örhängen. Man fick gå upp 3 i taget var det tänkt men ibland blev det fler beroende på hur många det fanns i just det rektorsområdet.


Här berättar en av mina rektorer om  vad jag har arbetat med under dessa 25 år


Nu har jag fått mina gåvor.

Vi var sist ut och efter det så blev det bara lite prat från BUN-politikerna. Klockan var nu redan 22,30 så det var skönt att få cykla hem igen.

Kommentarer
Postat av: Annika

Grattis syrran. Hoppas det var trevligt med massor av god mat och dryck.

Kram Annika

2009-01-23 @ 23:19:35
Postat av: AnnikaS

Grattis till dina 25 år! Är allt lite nyfiken på dina presenter, kan vi inte få se?

kram Annika

Postat av: Sanna

Grattis!!!

Jag har också varit 25 år på mitt jobb...Tänk att vi är så gamla...

Kram, Sanna i Norrköping

2009-01-26 @ 15:46:39
Postat av: Fia

GRATTIS!

2009-01-26 @ 15:51:36
URL: http://sofsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback