7-8 feb Skapat

I helgen har jag verkligen fått pyssla. Men jag började gårdagen med att åka till Maxi och handla. Skulle bara köpa bröd och ost. Det kostade över 1000 kr. Tur jag inte skulle handla mer. ;-)


Sedan började jag scrappa. Gjorde 4 st LOs och 2 kort. Tog mej tid att laga god mat.

Idag fortsatte jag mitt skapande och gjorde 7 st LOs + ett kort. Får säga att jag känner mej fullt tillfredställs med det jag åstadkom.

Här kommer några av dom


Bidrag till
MiMas skisstävling


Bidrag till nettatrollets skisstävling


Gjord efter skiss hos Lena och Ronja



Kommentarer
Postat av: Annika

Vad söt Sara är på kortet du gjort, hon måste ha några gener efter sin moster;o)

2009-02-09 @ 07:15:31
Postat av: Lise-Lott G

vilka jättefina LOisar!!!



ha det gott!



kram Lise-Lott

Postat av: AnnikaS

Det är sannerligen dyrt att handla mat, man blir ju av med en 500 lapp bara man går in genom dörrarna.



Oj vad du har varit produktiv och vilka härliga alster sedan. SÅÅÅ fina!!!

kram ANnika

2009-02-09 @ 19:13:57
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback