21 feb - scrappat

Som vanlig så var jag ganska trött igår trots en lugn vecka. Förkylningen är nu hanterbar igen. Skönt.

Här är LOn och kortet jag gjorde i onsdags på träffen






Gjort lite både igår och idag med. Är ju cyber-crop på Scrappiz.

Detta bidrag är till en tävling där man skulle ha med papper eller stämpel från Inkido





Till en skiss-tävling, fast man skulle göra två bidrag på samma skiss. Får se om jag får till en till



Nu är jag nästan klar med alla julfotona från 2008. :-) Det röda stjärnbandet går igen på alla sidorna.

Snart är det melodifestivalen. Ska montera ihop 2 kort och en LO som jag gjort ordning. Låtarna kan jag missa men inte Petra.

Jo, snön ligger fortfarande kvar här. Inte alls skoj. Har ju tagit mina vinterbilder så nu kan det få bli vår :-)

Kommentarer
Postat av: Carina "Ina"

Jättefina LO:er och kort. Själv är jag av den åsikten att jag kan skippa Petra Mede men TV:n står på i bakgrunden.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback