16 feb - synd om

Idag kanske det inte är mest synd om mej även om jag fortfarande är snuvig. Gick i alla fall och jobbade, men vi hade som tur var bara 6 st barn så det var lugnt. Hade nog inte orkatmed en full barngrupp.

Värre är det för dottern idag som opererat bort en visdomstand som inte ens kommit upp. Men den låg där och var i vägen för hennes kindtand. Kan tala om att efter en sådan operation så är inte en stor 16-åring så stor just nu. Snälla storebror gick och köpte vaniljyoghurt så hon fick i sig lite i magen. Efter en värktablett och en sovstund sitter hon nu och tittar på dvd.
Ska se om jag kan muntra upp henne lite i morgon då jag är ledig. Sonen mumlade något om att jag inte skulle göra henne ännu mer ledsen, när jag sa det. Vet inte vad han menade med det ;-)

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Jag hoppas att ni båda mår lite bättre idag och att ni har en härlig dag!

kram Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback