29 dec - snö

Idag har vi fått snö igen. Stora härliga flingor singlade ner i massor i morse. Var så vackert att jag var tvungenn att gå hem efter kameran ( jag som alltid brukar ha den med) Men det är inte så lätt att fånga flingorna på bilden, men ni kanske fattar ändå.



Har alltså jobbat både idag och igår. Igår jobbade jag i barngrupp och i dag utan barn. Fick en himla massa ordningplockat idag. Nöjd och glad.




På em kom tre 20+ killar och yrde omkring i snön. De såg verkligen ut att njuta av vädret

Igår åkte jag in en sväng till stan efter jobbet. Kikade in en sista gång hos Brunsons innan de slpr igen butiken i morgon. Köpte dock inte så mycket då de bara hade 10 % rabatt. Blev istälet lite mer hos MiMas som slagit på med 30 % på allt i butiken. perfekt. Köpte inga papper eftersom jag har köpstopp på det. Måste använda de jag har. Gick och småkikade lite överallt, många ställen hade rea på julgrejer så jag köpte på mig lite nytt.

Idag har dottern haft pojkvännen här för första gången. Jag tror jag skötte mig bra. Han var i alla fal inte helt tyst utan kunde konversera :-) Dessutom tyckte han mina lussekatter var goda +poäng.


Kommentarer
Postat av: Bodil Ödman

Godkväll Ann-Marie

Tack för alla dina goa kommentarer och GOTT NYTT ÅR önskar jag dig!

Kram Bodil

Postat av: Lise-Lott G

Önskar Dig ett rikgigt Gott Nytt År med mycket pysseltid.



ha det gott!



kram Lise-Lott

2009-12-30 @ 22:13:12
URL: http://liselottg.blogg.se/
Postat av: mimmimarie

Vilka fina vinterbilder du avslutar året med. Har hållit lite koll på Brunsons hemsida men inte hittat där att de ska slå igen. Dåligt med info.

2009-12-31 @ 11:24:45
URL: http://orjanstorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback