1:a dec

Nu är det kallt här, minusgrader. Hur många vet jag inte.

Idag åkte så äntligen dottern till Köpenhamn för att se något skränigt band Paramore. Glad att inte jag behöver följa med. Det gör istället fadern som lotsar 3 galna tonårstjejer runt i storstaden. Misstänker att jag har en ganska lycklig dotter just nu.

Själv har jag dansat linedance ikväll. Fötterna trasslade om möjligt ännu mer ihop sig än förra gången. Dock kan jag en dans bra i alla fall. På torsdag ska vi få prova på igen då vi ska ha arbetsplatsträff.
Undertiden jag var och dansade åkte sonen och köpte taimat, kycklingspett i jordnötssås. Mums
Har sedan tittat på Mamma Mia, helt klart en överreklamerad film tycker jag. Vaddå handling? Är med i Buzzador, man får testa olika saker och lämna omdömmer sedan. Den här gången var det 1 månads gratis prova på hos Lovefilm. Hoppas dvd´n med Johan Glans är bättre.

Nu ska jag titta till mina fiskar och djur på Facebook innan det är dags att krypa i säng.

Jo just det, gick upp i morse för att se första avsnitet av julkalendern. Ska ge den en chans i morgon med men just nu känns det inet som om den blir någon jag kommer att följa

Kommentarer
Postat av: KarinN

Vi har nog samma smak. Tycker också att Mamma Mia är överreklamerad. Jag satt och väntade och väntade och hux flux var filmen slut. Låtarna blir ju behållningen och man blev lite nostalgisk. Sen julkalendern.....njä...den är inte bra...vet att jag låter som en dysterlisa men inte ens barnen har sett på den de senaste dagarna...glad att jag inte köpte kalendern...Så! nu var det sagt! Får väl sluta lite positivt...det låter gott med kyckling och jordnötsås : ) Ha det bra! Kram Karin

Postat av: Sanna

Mamma Mia är ju jättebra! Man blir glad av den.

Line dance skulle jag också vilja prova.

Kram Sanna

2009-12-04 @ 09:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback