11 dec

Ja då var helgen här igen.

veckan har innefattat två konserter. I onsdags hade Kultuskolans alla körer sin Luciakonsert. Tror vi har varit där i ca 16-17 år nu. Är ingen jul utan att man har varit där. Nu förtiden är det bara dottern och jag som går

I torsdags hade dottern konsert med sitt band. Hon går och spelar elgitarr men det hörde vi inget av utan det blev trummor och elfiol.



I torsdags fyllde en kollega år. Den här asken fick hon av mig med lite scrappdekorationer, nybliven kortmakerska som hon är



I helegn måste jag baka lussekatter. Kanske göra köttbullar. Dessutom ska vi fixa någon utklädnad till sonen som ska på studentfest, tema jul Men först ska det ses på finalen i Idol och hejas på Kalle nu när inte Mariette är kvar

Kommentarer
Postat av: Pia

Vad flitig du är hela tiden :-). Jag hejade också på Kalle men det hjälpte visst inte. Trevlig helg! Kram

Postat av: Sanna

Höll också på Calle. :(

2009-12-12 @ 14:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback