veckan som gått

Har varit tröttsam. Jobbet tar just nu musten ur en. Håller fortfarande på att ta mig igenom en massa gamla brev. Hittar fler och fler när man börjar kolla i lådor ochbokhyllor.


Idag har sonen och jag varit och tränat som vi brukar. Det börjar ge resultat då jag nu har klarat en jobbig maskin fyra veckor i rad. Kul
Var en sväng till stan i lördags och köpte lite presenter. Besökte även Bondens egna marknad. Men jag tycker det blöir färre för var år. Min chipskille är inte där i år tex, och inte de med det goda brödet heller

Högskolan  hade sin Regatta i lördags med. Kul att titta på. När vinnarna var i mål hade några program inte kommit iväg ens.

Kommande vecka får användas till att förbereda lite scrappkit inför helgens stora scrappträff. Har fått hem över 500 bilder, fast en del är dotterns med. Hoppas jag kommer igång igen, har ju knappt scrappat något i sommar.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad är det för nån jobbig maskin? Jag tränar ju också!

Kram Cissi

Postat av: A

2009-08-31 @ 15:29:34
Postat av: AnnikaS

Jobbet tar sin beskärda del av energin och mer därtill den här tiden på året. Jag hoppas att du snart får fart på kreativiteten för det är ett härligt sätt att varva ner!

kram Annika

2009-08-31 @ 15:33:14
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: KarinN

Hej hej! Var ett tag sedan jag var här och tittade till dig. Skönt att höra att det är flera som är lite låga på scrapfronten. Det är tufft att jobba i skolvärlden nu, många krav och mycket att göra....Förstår om du är trött. Det låter kul med scrapträff, det brukar pigga upp lite.. Ha det så bra och var rädd om dig!!!

2009-09-01 @ 20:05:01
URL: http://karinsscrapblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback