Påskdagen

Är jobbigt att ha ont i nacken. Var lite piggare ett tag igår. Fixade lite text på några LOs jag hade liggandes.
Att sedan inte kunna röra sig som man vill är bara jobbigt. Jag som kännde mej lite bättre igår fick det snabbt ikullkastat i natt. Att det ska vara så himla besvärligt att kunna sova. Sover ca 2 timmar i stöten, sedan vaknar jag när jag försöker byta ställning. Går upp en runda för att sedan försöka komma i kojs igen.
Vaknade vid halv åtta i morse. Gick upp och gjorde ordning te och mackor, sedan somnade jag a 1,5 timme i fåtöljen. Fick ta nytt te då ;-)
Har kännt mej bättre idag med. Har tom scrappat lite även om jag känner att jag kan inte sitta i samma ställning för länge.

inspirerad av
Tingturas april-skiss, dock ingen av deras stämplar med så jag kan inte tävla


Inspiration: veckans skiss 14


Ungarna får hjälpa till i tvättstugan. Ja det är väl dags att sonen lär sig hur tvättmaskinen och tummlaren funkar ;-)

Har jag fortfarande värken kvar på tisdag så tänker jag inte jobba. Vi utsätts ju hela tiden för överraskande gester, barn som helt plötsligt sparkar till eller knuffar, nej det tänker jag inte riskera min hälsa för :-(
Ute spira våren för fullt, dottern har varit ute och solat några dagar i rad nu, själv sitter jag som sagt inne och tycker synd om mej själv.

Kan tala om att det inte är så lätt att tvätta håret när man inte kan böja huvudet bakåt, hade shampoo i hela ansiktet :-(

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Tufft att ha ont, men att inte få sova gör det hela ännu värre. Hoppas att du får ordning på det snart så att du kan fungera som vanligt igen!

kram Annika

Postat av: Hanna

Fina scraps :) Var så länge sen jag gjorde en ny :S har i princip glömt bort hur man gör! kram

2009-04-22 @ 17:28:48
URL: http://nussesinfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback