26 april

Här kommer ett part bilder på det jag gjorde igår


Bidrag till skisstävling


Här skulle man ha 2 cardstock, 3 mönstarde papper, 3 olika sorters dekorationer, ett ord i rubriken, ett foto, riven kant och något handskrivet. Dessutom skulle den ha en lite "gammal" look
Bladen längst ner på spetsen vann jag igår.





Har nu satt in alla fjolårets layouter i kronologisk ordning. I veckan kommer förhoppningsvis albumet hem som jag ska ha för årets bilder.

Nu ska jag röja lite bland all post som hoppar sig. Kanske det finns någon räkning i högen också som vil bli betald. Ikväll ska dottern ha konsert igen.

Kommentarer
Postat av: Jaana

Syren-Lo:n är så vacker !

Postat av: hedvig

Å, tack så mycket för rösten :D

hälsa sara att det var en jättefin konsert!



kramar ♥

2009-04-27 @ 22:15:57
URL: http://hedda94.blogspot.com
Postat av: M i n d i

Fiiina. :)



Stor kram

M I N D I

2009-04-28 @ 12:14:03
URL: http://mindidagar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback