27 sept stand-up

Idag var jag på scrappträff på Anniesgård. Trevligt. Gjorde en LO och ett kort klart. Fick pröva på en ny kortvikning. Få se vad jag kan hitta på med den senare. Påbörjade två st andra LOs också.

Synd inte så bra men det är ett 3d-motiv


Han shoppa lite hos Pia på
Atelje Lektyg och Hantverk Lite papper, en set med clearstamps och lite knappar

Åkte hem redan strax innan 15.30. Det vankades närmligen stand-up på Halmstad Teater :-)
En stor bild mötte publiken när man kom in.

Eftersom vi satt ganska långt fram så vågade jag inte ta några kort. Vem vet vad en standuppare kan få för sig om han upptäcker att jag fotar ;-)

Men när Björn Gustafsson kom in som sista artist så tallade han om at nu fick man fota. Oj vad det började blixtra överallt. Han ställde glatt pp i olika poser


Var en rolig kväll där de drev med allt och alla






Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Jag är allt lite avis på din stand up kväll.

kortet är jättesött, är det inte pilligt med 3D motiv?

kram Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback