18 sept

Oj vad veckan har gått snabbt. Har fart omkring med datorer på jobbet. Idag fick vi ut alla nya på plats. Nu är det baar lite småjustering kvar som att fixa hörlurar, nya musmattor, rensa väck de gamla. Skönt. Syns på stegräknaren att man springer omkring en massa.

Igår kväll var jag och lyssnade på Magnus Betner. Jäkligt påläst och ironisk är han. Ta och kolla in hans
blogg förresten.


Idag fick jag hem en liten beställning från Stämpelgården. Är bara tvungen att pröva på lite 3d-kort efter att ha sett lite på min scrappträff i lördags. Idag kom också de nya hänglarna. Förstår inte varför jag beställer dom  när jag nästan aldrig använder några av motiven.  Behåller väl ett par av dom, resten får jag väl sälja till några hugade spekulanter.

Är lite jobbigt på TV-fronten. Båe Heros och Filip och Fredrik på samma gång. Idag var det visst ännu ett program som började kl 21. Livet är hårt. När ska jag hinna titta i fatt.

Såg bil 251 igår och 250 dagen innan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback