Städryck

Vet inte vad som hände men efter att jag rensat bort 14 dagars reklam så började jag städa torrvaruskåpet. Oj vad jag slängde. Men nu är det rent och snyggt och inga utgångna datum finns kvar.

Har även skickat iväg lite post. Hoppas att posten sköter sig. Fotade innehåll, paket, kort och själva kuverten så jag kan ha dessa foton om jag skulle behöva reklamera grejerna. Är trött på hur posten sköter sig :-(

Har städat bland alla färdiga LOs jag har haft liggandes. Nu ligger de i albumfickor i alla fall. Nästa steg någon gång blir att sätta in dem i album ;-) Hittade ett par som inte var färdiga utan det fattades text. Hm, undrar vad jag hade tänkt att det skulle stå?


Kommentarer
Postat av: Ulla

Så många underbara foton du tagit nu....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback