Ledig

Igår och idag är jag kompledig. Skönt. Behöver en stunds vila. Ja vila och vila. Igår tvättade jag och var på stan. Skulle bara titta in på Halmstad Fröhandel, men kom ut med lite grejer. Bla ett jätefint brunt fltband. Måst nog köpa några andra färger också. Sedan är deras egna julpapper helt underbara, dyra, men ett par köpte jag ändå. Blev även ett besök hos Brunsons och ytterligare några papper inhandlade. Fina från Basic Greys julkollektion. öpte mej även en pannlampa på Clas Ohlsson som jag ska ha när jag sitter och klipper ut 3D motiv.
På kvällen var jag på scrappträff. Gjorde faktiskt 2 kort och 6 st atc. Bra va.
Renate fick följa med ungarna till landet och plocka äpplen. Kolla
här så får du se.

Nu ska strax sambon och jag  åka till Helsingborg och se Lundell, men först ska vi göra ett besök i Helsingör.


Litet tackkort.

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Vad härligt med lediga dagar, det är så gott att få vara ledig på vardagarna emellanåt! Fullt upp med massor av roligheter, hoppas att ni får kul i helsingborg.

kram ANnika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback