Äntligen lördag

Skönt med helg. Har varit inne i stan och klippt mej. Denna gång gick jag till en annan salong och där hade de tid med mej på en gång. Sådant gillar jag. Får bli fler besök där.


Ska försöka ha sidbena om det nu går.

Hittade en allvädersjacka på Stadium och ett par Gortex skor på Ecco, så nu är man ekiperad för hösten.

Har suttit och tittat på ett videoband från en 80-talskväll på SVT. Sicket mode det var då men en hel del bra musik kom till.
Passade på att gör klart 2 LOs framför tv´n samt alla paket till julswappen. Nu återstår bara det tråkiga, att packa ner och posta dem.





Snart väntar Ulf Lundell på oss. Bra platser på 6:e raden har vi och dessutom i mitten. Hoppas nu bara konserten blir bra. Instrumenten har i alla fall kommit. Stod utanför Teatern när jag cyklade förbi vid 12-tiden.


Jo just det, såg bil 271 när jag cyklade hem. Nu vet jag var några av följande bilar finns. :-)

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Du är såå fin i håret! Ha en skön kväll.

kram Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback