5 oktober - pysslat

Här hade det regnat och blåst nästan oavbrutet till fram emot em. Perfekt att sitta och pyssla i.
Idag har det blivit 2 st LOs. En scrapplift till Inkywings cybercrop


och en lättgjord jul-LO



Korten jag gjorde igår
Kortlift hos Inkywings



Begransat skapande tävling -  fick bara innehålla max 2 papper, max 2 olika stämplar, max 2 olika dekorationer och max 2 olika band.



Detta gjorde jag sedan av bara farten.



Gillade det bruna så jag var en sväng till hos MiMas och köpte lite mer brun cardstock. Trodde jag skulle vara ensam om att trotsa vädret med det var ett tiotal till där undertiden jag var där.

I morgon ska jag cykla på läger med en 5:e klass. Hoppas vädret blir bättre än idag!

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Oj här pysslats det som aldrig förr! Tänkte själv ta tag i Inkywings utmaningar när jag gått färdigt min bloggrunda. Gillar allra mest dina julkort i brunt!

kram Annika

Postat av: Karin

Oj oj oj vad mycket du hinner med. Vilken rolig stämpel och kort med snögubbar från himlen.....

2008-10-07 @ 19:26:09
URL: http://karinsscrapblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback