4 oktober + handlat + pysslat

Ja inte är det svårt att förstöra pengar här inte. I torsdags var det klubbkväll på Brunsons. Sanna förväntade sig en ringlande kö utanför när de skulle öppna. Gjorde mitt bästa och ringlade själv fram och tillbaka. Stod några till på behörigt avstånd.  Div julgrejer släpptes och det var dessutom rabatt på allt juligt. Kom hem med ett antal papper.

Idag öppnade
MiMas scrappbooking. Där var det kö utanför när vi kom. Men inte ringlade den utan stod helt still. Den lilla farbrorn undrade nog vad som skulle hända här på Klotet. Köpte lite grann ;-)

Åkte sedan till Brunsons som också hade öppningserbjudande både igår och idag. Vädret var inget vidare igår så därför cyklade vi in idag istället. Köpte ännu lite mer papper.




Tillbaka till MiMas och tittade på när de demade Glimmer mist. Självklart var jag tvungen att köpa ett par flaskor  ;-)

Har även hunnit med att pyssla lite. Det är ju World Cardmaking Day, idag. Gjort två kort till Scraprooms kortskisstävling.




Samma skiss men lite vriden. Hoppas man får ha med två bidrag

Det är även cybercrop hos Inkywings. Så där har jag också gjort ett par bidrag men de får jag fota i morgon.
Dessutom har jag gjort tterligare tre kort, ett av dom är detta.

Cardstocksfärgerna ser lite mstiska ut i fotograferingen. Prickarna är lite glitter. Blev visst inte heller bra.
Bakgrunden har jag slabbat ihop själv.

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Snygga grejer du gjort!!!

Alltid kul med shopping, själv har jag handlat en del kul på mässan och hos kortmakaren den här helgen.

kram Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback