1 okt - höst

Ja det är väl bara att inse att den är här nu. Hösten alltså. Har regnat mest hela dagen idag tycker jag. Trist för då får jag inte så många steg till vår stegutmaning :-(

Fick hem mitt stämpelpris från
Hobby och Hantverk idag + grejerna från Cards of Maria. Lite uppmuntran i det trista vädret.

Har suttit och börjat slå in mina bidrag till julkalendersswappen på Scrappiz idag. är så himla kul med dessa julkalendrar. Barnen blir utan men jag gottar mej istället :-)

Idag kom mina julkortsbidrag fram till swapvärdninnan, så snart får jag hem lite ny inspiration.


Ett kort som jag skickat till kära L8 när hon flyttade till sitt nya hus.

Kommentarer
Postat av: Anita

Hejsan!

Tack för ditt besök och tack för tipset.

Synd, men jag hinner nog inte dit innan de stänger.

Men dråpligt är att butiken ligger vid min dotters område. Så det blir besök där framöver. :o)

Har trott att du bor i Jönköping, men det gör du tydligen inte. Lycko dej som bor i Halmstad. Det är en trevlig stad.

Må så gott.

Kram, Anita


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback