Slappat

Idag har jag bara gjort vad jag har velat. Suttit och pysslat framför tv´n samtidigt som jag kollat på filmen om Morgan Pålsson, Idol och Svensson, Svensson. Har blivit 6 st atc, 4 st julkort och en LO
Var ute och fotade lite i morsen bland frosten. Det är ju så vackert.

På em cyklade jag en sväng och fick ihop 8 st bilnummer. Ja de två första fanns ju här i vårt kvarter, nästa stod på parkeringen när jag var och handlade.
Sedan  hade jag hittat tre på raken när vi kom hem med bussen igår. två av dem stod där idag också. Sedan körde jag lite till och fick ihop nästa tre. Perfekt.


Tycker de lediga dagarna går alldeles för fort. Hade gärna varit ledig en dag i veckan också, men det har man väl inte råd med :-(

I morgon väntar jobbet igen. Nu är det 7 hela veckor kvar till skolan tar jullov. Nästa nedräkning har börjat ;-)


Kort till min svåger. Fick idéen med bladblomman på någon blogg någonstans, glömt var.


Ett av julkorten jag gjorde av härlig bazill och Basic Grey

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Ja du, våra lediga dagar går alldeles för fort och vi har alldeles för få sådana på ett år!



Låter som att du haft en härlig helg med en tur till helsingborg och en del pysslat. Du var saknad på maran i Alingsås, men jag hoppas att du är med nästa gång!

kram Annika

Postat av: Stamparina

Vilket rasande vackert foto du har lyckats fånga!

Kram

/Carina

2008-11-03 @ 09:15:06
URL: http://stamparina.blogg.se/
Postat av: J

Jag kände mig helt frusen när jag såg bilden på frosten! Snyggt!

2008-11-03 @ 09:21:38
URL: http://sommardrog.blogg.se/
Postat av: Carola L

Hin bild!



Kikade in eftersom jag också är med i julswappen

2008-11-04 @ 20:11:04
URL: http://mammamuh.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise Karlsson

Vilken tuff bladblomma. JAg har också sådana löv och dem är så fina. Blev så snyggt att använda dom som du gjort.

2008-11-13 @ 09:03:46
URL: http://nuttis-scrapbooking.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback