scrappat

Idag har jag varit scrappvärd på biblioteket. Tror jag satt själv i ca 2 timmar. Men det gick ingen nöd på mej. Lugnt och tyst och jättegott om plats att bre ut sig på :-) Scrapperiet har ju scrapperimani denna helg så jag gjorde två bidrag till den.
Här är den ena, är gjord efter en skiss


Nästa är ett kort - julkort med minst en stämpel


Påbörjade en till LO, nu ska det bara dit text och rubrik. Sedan blev det lite mer kort. Fick sällskap med kvinna som enbart gjorde kort. Satt och pratade och hade det trevligt. Det kom lite folk in då och då och pratade en stund. När det bara var ca en timme kvar så kom det en mamma och dotter och pysslade lite också. En kvinna som kom in stannade väldigt länge och fick massa med tips och inspiration med sig hem. Kul att delge andra sitt intresse :-)

Ska se om jag hinner någon mer tävling, köpte i alla fall lite rosa papper på Brunsons innan jag började på biblioteket.

Renate fick ta en sväng på stan och kika på några av våra sevärdheter, men det skriver hon nog om i sin
blogg


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej hej! Visst är det kul med CC! Vi fortsätter imorgon va??

Postat av: Anne Persson

...tassar förbi och säger hej, från en swappare till en annan..



Är det inte tråkigt att sitta som värd när det inte kommer några nästan, jag hade nästan blivit arg..



Kram Anne

2008-11-15 @ 23:12:41
URL: http://flimmerochflummer.blogspot.com
Postat av: Lillasyster

Ser att du har med mormors gossing :-)

2008-11-15 @ 23:16:14
Postat av: Lise-Lott G

Vilken underbar LO och jättefint kort!!



ha det gott!



kram Lise-Lott

2008-11-16 @ 16:34:57
URL: http://liselottg.blogg.se/
Postat av: Jaana

LO.n tycker jag är lite extra, extra fin...Himla snygg komposition och färgkombination !

2008-11-16 @ 16:36:12
URL: http://annuenpysselblogg.blogspot.com/
Postat av: Sanna

Varför bor det en nalle hos dej???

2008-11-17 @ 21:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback