Pust

Har jobbat i veckan, men varit ganska orkeslös på kvällarna. I måndags hade vi sista övningen med kören innan vår konsert. Kände att rösten inte skulle klara av kvällen men gick dit för att höra mina stämmor. Kunde förstås inte låta bli att sjunga en av sångerna och sedan fick jag ett hostanfall som sträckte sig över de kommande två låtarna. Kul? not!

På tisdagen var det stråkkonsert med de flesta av Kulturskolans stråkorkestrar. Alltså skulle dottern spela.

På onsdagen var jag på scrappträff hos Mimas, kul. Fick ett kort, en LO och en tändstickask  gjorda samt två lådor hopvikna. Det var två tävlingar också bla en LO där jag hade enda bidraget. Ganska lätt att vinna alltså. Pris bestående av stämpledynor, blommor och färdigvikt kort. :-) På dagen hade vi studiedag och satt och diskuterade frotidsmål  på fm. På em var vi på en föreläsning om ADHD. Tröttigt då man inte är van att sitta still en hel dag.

Torsdagen behövde jag inte mycket att göra innan jag kröp trött i säng strax efter kl 21

Idag började jag som vanligt tidigt, alltså redan 6,30. Full rulle är det på en gång. Avslutade arbetsdagen med medarbetarsamtal. Kändes väl rätt okej. Resulterade i att vi ska göra en ordentlig arbetsbeskrivning för mina datatimmar.

Kvällen har tillbringats framför tv´n. Först På spåret och sedan Idol. Tur att det finns dvd. Nu väntar jag bara på omröstningen sedan ska jag ta mej en välbehövlig sovstund :-)







Kommentarer
Postat av: Carola L

Trevlig advent!



Visst bli det spännande att börja öppna julkalenderswappen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback