Mer skapande

Ja jag fortsatte skapa idag med. Gjorde ett kort och en LO på fm. Sedan var jag på kurs hos Mimas. Bodil lärtde oss göra lite annorlunda kortvikningar + en ask. Asken kunde jag ju redan göra eftersom  ´jag köpt en sådan där "vikmaskin" innan. Men korten var helt nya för mej och kuliga att göra.
När jag kom hem fixade jag kalops, det är ju så gott men jag gör det för sällan. Sedan blev det ytterligare två kort.
Så till Scrapperimani har jag gjort 3 kort och 2 st LOs
Nu väntar en ny jobbarvecka, men denna vecka ska jag bara vara hemifrån på måndag. Ska bli skönt att lufsa omkring hemma resten av dagarna.

De första två korten gjorde jag igår.





Nästa LO och kort skulle inspireras av Scrapperiets logga, med massa bling





Nästa kort är efter en skiss


Kommentarer
Postat av: Karin

Så fint, det var mycket bling igår! Spännande att se resultaten...

Postat av: Anna

Hej. Smyger runt och kollar in alla andra swappare.

Mycket pyssel hos dig, roligt, och lilla Renate också. Hmmm... har visst inte haft koll på henne på ett tag. Hoppas ni har det bra.

H //Anna

2008-11-18 @ 09:04:40
URL: http://annahanna.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Du är så duktig så käre fadder :)

2008-11-18 @ 18:33:11
URL: http://nussesinfo.blogg.se/
Postat av: cissi

Vilka fina kort o LOs! :) Nu blir jag verkligen sugen på att börja med julkorten.

Som vanligt jobbar jag när du har din träff....suck :(

2008-11-20 @ 12:38:07
URL: http://www.spaceflowerblue.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback