Hinner inte med

Tiden går alldeles för fort tycker jag. Kan man inte bara stoppa upp tiden ett tag. Tänk vad skönt det skulle vara.
Helgen har varit skön. Har pysslat en del, både i går och idag. 2 LOs, julkort, atc,  grattiskort + några småkort.





Igår var vi på IB expo 2008, en musikupplevelse med Isidurs Bane(halmstadband) som stomme. De hade ett antal gästartister,
 Janne Schaffer

Luca Calabrese, trumpet, Christian Saggese, gitarr,
Mick Karn, bas, Pamela Kurstin, theremin, och trummisen Pat Mastelotto. Besök från Island var det också, Valgeir Sigurdsson. 
Totalt var de 13 musiker som spelade i olika konstellationer


Theremin var en häftig sak som man spelade på i luften, hon rörde aldrig instrumentet. Trummisen var stört skön, han + Pamela släppte sin första skiva där så den var jag tvungen att köpa. Likaså köpte jag en skiva med basisten Mick Karn. Ja det var ett härligt gung som höll på hela kvällen.


Norrland med Janne Schaffer, bara så härlig



Idag har det ju varit farsdag och detta kortet fick min pappa med posten i fredags.


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Kikar in från swappen Önskar dig en bra vecka!! Kram Maria

Postat av: Maritha

Kikar in för att se vilka alla andra är som är med i julswapen vilket jag också är.

Ska bli så roligt tycker jag.

2008-11-11 @ 13:40:21
URL: http://marithasdagar.blogspot.com
Postat av: Karin

Här händer det saker.....Tufft Fars Dags kort! Var kommer stämpeln ifrån?? // Stämpelnörden

2008-11-12 @ 00:20:00
URL: http://karinsscrapblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback