4 nov

Ja då är denna veckan igång. Igår var jag och sjöng i kommunkören. Det är så skönt att åka dit och blåsa ur hjärnan lite. Satt sedan och slappade framför tv´n. Idag är det ingen kalligrafi så jag har gått igenom alla länkar på min bloggkoll. Perfekt sätt att hålla ordning på när folk uppdaterar sina bloggar.
Var och köpte ett par fina julpapper hos
Mimas från Best Creation. Har anmält mej till ytterligare en atc-swapp så nu är det 27 st kort som ska göras, ja några är jag ju färdig med förstås ;-)

Vill man göra något ännu mindre kan man göra små inchisar. Här är mina halloweenbidrag

Kommentarer
Postat av: netha

Vilka fina bidrag du har gjort.

Kramis

Postat av: AnnikaS

Några av dessa små godingar är mina!



Det låter så roligt med körsång. Även jag gillar bloggkoll, tycker det är toppen att kunna hålla koll på alla härliga bloggar jag ofta besöker.

kram Annika

2008-11-06 @ 18:33:27
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback