6 maj

Ännu en härlig sommardag. Har våndas av och till hela dagen hur jag skulle göra med kameraköpet. Slutade i alla fall med att det inte blev något kamera. Kanske tur att man har en sambo som hindrar mej från impulsköp.

Tog en cykelrunda ikväll för att hitta lite bilar, denna gång stod 175 där den skulle även 176 var på rätt plats. Körde sedan runt lite på må få och helt plötsligt stod 177:an där. Körde bort där ajg vet att 178 ska stå och där fanns den. Men 179 som brukar finnas på parkeringen ganska nära hade ite kommit hem än :-( Fast jag får väl vara nöjd med 4 st ii dag i alla fall :-) Vet i alla fall vart nästa 5 brukar stå :-) Perfekt med en cykeltur om kvällarna nu.

Har nog glömt att säga att jag träffade Jack Sparrow på Mallorca
image1049

Kommentarer
Postat av: Katja

Haha jag har också träffat Jack Sparrow på Mallorca :)

Postat av: AnnikaS

Oj här går det undan med platespottingen. Själv har jag kört lite fast och letar efter 283.
kram Annika

2008-05-07 @ 10:30:30
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: Annika

Vad kul att få se lite bilder från er resa, hare undrat hur ni hade det och det ser ju inte helt fel ut :)

2008-05-07 @ 20:12:57
URL: http://detaljerna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback