20 maj

Idag har vi haft småstjärnorna på skolan. Alla klasser får bidraga med varsitt nummer, två i storklasserna. Det är bara att inse att ungarnas musiksmak blir sämre och sämre för varje år som går, kände bara igen en låt av 9 st. Eller är det jag som blir äldre ;-)

Tog mej en timmes cykeltur ikväll och prickade av 199-206 :-)

Titta på första deltävlingen i eurovisionsfestivalen. Hade jag inte suttit och målat stämpelmotiv samtidigt hade jag aldrig tittat klart. Så även europernas musiksmak blir sämre och sämre

image1079
En doft av försommar och test i Photo Filtre

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Du är inte dålig på att pricka av dessa bilnummer ju! Själv har jag det trögt på den fronten, märks att jag inte längre åker buss genom stan för att komma till jobbet.
kram ANnika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback