14 maj

Var och kollade min syn igår. Tycker den blivit sämre men det var knappt någon skillnad. Det man kunde göra var att köpa glasögon med större glas så att seytan blev större. Får det nog bli när jag fixat budget för det.

Igår tog jag en cykelrund och prickade av 191-195. Idag såg jag 196

Idag ska jag knåpa ihop ett konfirmationskort som jag fått beställning på. sedan bore jag börja förbereda för min scrappträff på lördag. Ska nog inte dra med så mycket för jag hinner ju inte göra så mycket ändå. Fast det säger jag varje gång förstås ;-)

image1074
Bidrag till växtinchiesswap

Kommentarer
Postat av: L8

Varje gång jag tittar in här blir jag lika förvånad över all din energi. Hur hinner du med - eller rättare sagt hur har du ork? Kul är det i alla fall att du är så full av kraft.

Kram L8

2008-05-14 @ 21:43:41
Postat av: FruGrip

Snygga
Hmmm du bor möjligtvis inte i Norrköping? Vet att det är 2 träffar i morgon här i stan.
Kram Cissi

Postat av: netha

Så fina de blev, du e grym!

2008-05-17 @ 08:19:15
URL: http://nethas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback