1 maj

Sov länge idag. Vaknade först runt 7 men somnade om och vaknade inte förren 10.15, ujuj.
Fixade lite kort som skulle iväg. Tog en promenad och kollade om jag hittade 171:an, men den stod inte där idag heller. Har regnat nästan hela dagen förutom då jag var ute.
Scrappade lite på em. Gjorde bla denna LOn men grejer från första månadskittet från
Funky Robot. Det är bara cardstocken som inte kommer där ifrån.
image1025

Gjorde ett kort av bara farten också
image1026

Här har jag blandat mina grejer och grejer från klubbkitet
image1027

En LO jag började på i lördags på scrappträffen
image1028

Ett litet morsdagskort med grejer från någon korttidning
image1029


Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Kul med sådana här paket, önskar mer av det här i Sverige. Mycket härliga alster du gjort!
kram annika

Postat av: FruGrip

Sickna fina grejor...
Ha en trevlig helg.
Kram Cissi

2008-05-02 @ 22:47:50
URL: http://www.gripdesign.blogg.se
Postat av: Hanna

ohh såg nu den du gjort på theo.. såå söööt :)

2008-05-09 @ 09:52:32
URL: http://nussesinfo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback