8 mars

Gick och jobbade igår och kände mej ganska okej.
Tyvärr hittade jag inte 147:an. Var ute en runda idag med, menicke sa nicke att den stod där den brukade. Tog en annan sväng hem och då kom den, fast inte mörk ytan en röd, men det var helt okej det med. :-)

Idag fyller min kära listvän Cina år. Stort GRATTIS
detta kort + ATC fick hon av mej
image919

image920

Idag har jag gjort en enkel LO och en dubell
image921
Vänster sida
image922
Höger sida

image923
Denna blev jag riktigt nöjd med.

Idag ska vi fira dottern och svärmor
Detta kort ska svärmor få, passar väl till en trädgårdsälskare
image924

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Vad skönt att höra att du är pigg igen. Du sprutar ur dig alster som vanligt och det var mycket snyggt även denna gången. LOn första mötet blev den stora favoriten den här gången!
kram Annika

Postat av: Cina

TAAAAACK AM !! Och jag blev väldigt glad över både det fina kortet och ATC:n. Gullevännen!
*KRAM*

2008-03-11 @ 06:51:40
URL: http://dreamcatched.blogspot.com
Postat av: Cina

glömde ju säga att du gjort jättefina LO`s också. Man hinner med mycket mer när inte datorn fungerar ;)
*kramis*

2008-03-11 @ 06:52:33
URL: http://dreamcatched.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback