6 mars

Synd om mej. Kräktes en gång i natt och mådde lite småkonstigt i morse så jag stannade hemma. Låg och kollade på tv/film/dvd hela fm. Ja jag sov visst en del också så jag fick spola och spola i omgångar ;-)

Har halvslöat hela dan. Gjort ett antal växtinchisar till en swapp. Suttit och slöat vid datorn. Ja mer orkar jag inte

Har skickade in denna LO till en skisstävling hos
Johanna nu i veckan. Hon har flera fina skisser som jag nog kommer att använda.
image918


Såg bil 146 igår. 147 vet jag vart den brukar vara, få se om jag tar en promenad sedan och kollar in den.

Kommentarer
Postat av: netha

Fniss, jag har fastnat på 96, för jag glömmer hela tiden bort det.
Förra veckan var vi i Halmstad och åt på kinakrog, fikade på Bibloteket och flanerade en solig dag, gullig liten stad faktiskt du bor i.
Sen i veckan har jag sett Halmstad från ovansidan, 8:e våningen på sjukhuset, avdelningen hade gudomlig utsikt faktiskt, tack och lov så hade hon fönsterplats. :-)
Men jag vill komma en dag och träffa dig med.
Hoppas din helg blir fin.
kramis

Postat av: netha

Glömde säga att jag hoppas verkligen att du mår bättre, för att må tjyvtjockt är inge roligt.
Kramis igen

2008-03-08 @ 07:23:10
URL: http://nethas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback