27 mars - äntligen

Nu sitter jag här med en nya dator. Sladdlös mus och tangentbord. Innehåller Vista som jag nu måste komma överrens med.
Måste hitta vart jag sparade ner alla mailen någonstans och adresser. Ja det tar nog ett tag innan jag är klar för att bara njuta vid datorn igen.

kompensationen blev inte alls i den omfattningen jag tyckte. Har ju nästan varit utan den helt sedan 4 januari. Man får bara för dagar som överstiger 12 arbetsdagar och från att man lämnat in den, inte från at den faktiskt gick sönder. Dessutom har den ju varit inne 3 gånger i år, men bara 2 gånger mer än 12 arbetsdagar. Sedan får man inte pengar utan rikskupong. De fick visst inte ge ut pengar fick jag till svar. Men 850 kr slutade det hela på till sist.

Nu ska jag i säng för jag vaknar så tidigt nu när det är ljust ute. Första gången 5.15 men då lyckades jag somna om en timme i alla fall, men sedan var det kört. Skönt att det bara är en jobbardag kvar denna veckan

Kommentarer
Postat av: Cina

Tjohoo äntligen en ny dator :))) Men så snåla dom är *morr* Jaja du vet var du inte ska köpa ny dator nästa gång. Dom borde ju vara rädd om sina kunder när dom har så stor konkurrans. Ha en trevlig helg med nya datorn :)
*kram*

Postat av: AnnikaS

Vad underbart att du fått hem en dator igen och det klart att det tar tid att fixa till den igen som man själv vill ha den. Tycker ändå att det var skönt att du fick kompensation även om den inte var lika stor som den borde.
kram Annika

2008-03-28 @ 08:02:13
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback