25 mars - ledig

Har varit ledig idag. Skönt. Men vaknade vid 7-tiden av att plogbilen dundrade förbi på cykelbanan. gick upp och tittade på Titta han snackar. Blir lite videoband att slänga, kvaliten är ju inte den bästa efter 15-20 års lagring ;-) Men idag har sambin köpt Djungelboken på dvd åt mej, den måste man ju ha. Själv köpte jag Life of Brian på Hemköp för 59 kr idag som det visade sig att sonen redan hade. är nogen intresserad av at köpa den av mej så hojta till :-)

Vinglade sedan in till stan på cykeln. Var lite snöigt här och där, men tills jag åkte hem var allt borta. Takdroppet var som hällregn på vissa gator. Såg både 152 och 153 på väg till stan :-)
image960
Var och klippte mej och som vanligt klagar de på att jag inte tar hand om mitt hår så nu har jag köpte en burk inpacking som ska användas 2 ggr/vecka till att börja med. Kostade nästan lika mycket som själva klippningen. Han har säkert provision på tillbehören han säljer. Men man bör väl se hyfsad ut inför semestertrippen.
Impuls köpte en handväska.
image961
Gick in för att titta på resväska men kom ut med en handväska. Jag som nästan aldrig använder det. Men denna gick lätt att göra om till ryggsäcl och då föll jag för den. Finns även i en modell större som rymmer ett kollegieblock i alla fall.

Var även inne på Brunssons och köpte lite nya papper. Det är ju synd om mej som inte har råd att åka til mässan i Göteborg i helgen ;-)

Har även köpt ett par böcker på bokrean + 40% rea där till. Om man väntar till lördag är det 60 % ytterligare rea på reapriset.

image962
Ett kort som bör ha kommit fram till sin mottagade i dag.

Ikväll har jag varit på kalligrafikurs. Vi fick lära oss de mer kantiga bokstäverna idag. Så nu kan jag skriva "grattis på födelsedagen" Gillar dessa bokstäverna mer än de första.

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Snyggt!!! Frisyren, väskan och håret då alltså.

Det är verkligen synd om dig som inte kommer till mässan i helgen, men jag tackar för brevet jag fick igår och ska shoppa loss. Något du vill ha från mässan som tack?
kram Annika

Postat av: Ulla

Så snyggt du klippt håret!! Och det är ju jättebra med ryggsäckar vi som har ont i rygg o axlar...

2008-03-26 @ 10:08:06
URL: http://tantscrappa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback