24 mars - annandagpåsk

Ja nu har vintern kommit till stan :-( Har snöat av och till hela dagen. Började min lediga dag som vanligt med en film. Denna gång blev det Släpp fångarne loss det är vår. Lite gammal har den allt blivit men ändå inte.

Resten av dagen har jag pysslat. 3 st LOs gjordes färdigt innan lunch.
image957

image958

image959

Eftermiddagen har jag hållit på med cybercroppen på Scrappiz. Började med 12 st växtinchisar.
image954

Sedan fortsatte jag på samma tema men med ATC. Där skulle man göra 5 st
image955

Som avslutning blev det ett svartvitt kort med färgat stämplemotiv
image956


Jo just det jag har postat en liten överraskning till någon idag också ;-)

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Vad du är kreativ! Själv skulle jag pyssla hela dagen hade jag tänkt, men så blev det inte. Såg på film istället och så har jag plockat i ordning lite i mitt bombnedslag till pysselrum.

Jag gillade ditt svartvita kort med färglagt stämpelmotiv allra mest den här gången.
kram Annika

Postat av: Cina

Herregud man skulle kunna tro att du varit insnöad hela påskhelgen så du har pysslat från morgon till kväll :)
Många fina saker har du gjort iaf :)
*kram*

2008-03-24 @ 21:53:13
URL: http://dreamcatched.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback