21 mars - långfredag

Så skönt med en ledig dag. Tittade på två avsnitt av House i morse. Det är ända tiden på dygnet jag får ha tvn för mig själv. Laddar med en kanna te och några mackor. Sedan sitter jag där under filten och har det skönt.

Idag har det gått i städandets tecken. Har bytt köksgardiner, och städat lite här och där. Bytt dukar till de våriga gula. Har även plockat fram ett par tuppar. Var och handlade en massa påskmat

image937
Eftersom det ska bli oväder var det lika bra att göra det idag, sånu behöver jag inte ge mig ut i morgon om jag inte vill. Men än så länge är marken bar. 
 Blir påskmiddag med familjen. Ägg, prinskorv, köttbullar( att göra i morgon) sill. Ev lite skaldjurspaté om vädret tillåter en tur till Maxi. Ska även göra en efterrättskaka som min kära vän
Carina bjöd på i lördags. Sagolikt god.

Har även suttit och svarat på lite mail. Och snart börjar Så ska det låta.

image938
swap-inchisar, svartp+vitt+ en gnutta rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback