16 mars

Är nu hemma igen efter två dagar med mina nätvänner. Har besökt Scrappmässan i Sävsjö, men det måste vara en stor besvikelse för närvarande butiker. Var inte alls många som hittat dit. Tur för oss då det inte var någon trängsel. Var oftast själv i butikerna som fått varsitt rum till förfogande. Kan inte ha varit så värst mycket reklam för denna mässa. Men vi fick handlat en heldel ändå. Stämplar, papper och färg i olika söag blev mina inköp. Kvällen/natten igår tillbringade vi med att få demonstrationer av olika korttekniker. Vi var nog mycket mer koncentrerade denna gång för "fröken" verkade nöjd med oss. Mycket skratt har det blivit och vi kan leva länge på vår träff. Tänk att vi blivit ett sådant gäng genom att bara ha träffats genom olika weblistor under många år. Glad är jag för alla dess härliga vänner.
Höll på att missa tåget hem för GPSen ville inte riktigt som vi. Steg ur bilen när tåget skulle gå men de såg mej komma springandes såde  väntade tills jag var ombord. Tack Merresor för detta. :-) Undrar om SJ skulle gjort likadant?

Ser nu fram emot sommarens scrappmässa här i Halmstad. Läs mer på
Pysselgårdens hemsida

image930
Alla mina mässfynd

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Ett stort tack till merresor som väntade in dig!!! Det har verkligen varit en härlig helg och jag ser redan fram emot nästa.

Stämpeln med den lilla fågeln med paket är bara så underbar, den är jag allt lite avundsjuk på!
kram Annika

Postat av: Cina

Bra shoppat vännen, jag är stolt över dig :)
Glad Påsk kramar

2008-03-19 @ 12:15:44
URL: http://dreamcatched.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback