13 mars

Va kul det är med kalligrafi. Var på min andra träff i tisdags. Gick igenom fler bokstäver och alla siffror. Nästa gång ska vi få lära oss de stora bokstäverna.

Igår hade vi temadag på skolan - kamratskap mm. Många värderings- och sammarbetsövningar. När vi diskuterat idag var vi ganska eniga om att eleverna har svårt att sammarbeta. Allt ska vara så rättvist. Uppgifter där man skulle diskutera och svara på papper löste man inte genom att en skrev uatn alla var tvugna att skriva lika ofta. Man har svårt att se sin egen delaktighet i saker som är fel, allt beror ofta på att någon annan sa det och det, eller någon annan gjorde det och det.
Läste i tidningen att 2 av de  åtalade i Riccardomordet återigen blivit polisanmälda. Man skulle ha försökt komma in på en fest där man inte var välkomna.
"Det är inte han som gör fel, det är folk som bråkar med honom, säger advokaten till DN"
 Men hallåååå, gör man inte fel när man försöker tränga sig in på en privat fest och efter att blivit nekade slår sönder saker??????
Det är alltid någon annans fel att man gör olagliga saker. Förstår inte detta resonemang. Är det någon annan som gör det så försök gärna förklara det för mej.

image929
Ett kort till min arbetskamrat.

På lördag åker jag för att träffa några tjejer som jag lärt känna genom internet. Ska bli såååå himla skoj att ses igen. Att vi dessutom börjar dagen tillsammans med att gå på Scrappmässa i Sävsjö gör ju det hela inte sämre precis. Synd bara att inte fler av mina vänner kunde komma med denna gång

Ännu en mässa är det om 14 dagar. Har inte bestämt hur jag ska göra med den än
http://www.stampelochscrapmassan.se/

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

TACK för en urhärlig träff som innehöll det mesta av väsentlighet. Skratt, pyssel, mer eller mindre seriösa diskussioner och shopping!

kram Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback