4 juni

Idag har vi varit på standen med hela skolan. Hälsansdag, Hur hälsosamt nu grilladkorv och glass är ;-) men i ala fall går alla dit, med en liten driick och fruktkontroll påvägen, där stod jag. Ganska behagligt får jag säga.  Sedan har jag gått runt och fotat en massa.

Fått ett studentkort till sålt idag. Kul

image1103

Stämpel från Pysselpassionen, visst är den fin :-)

Snart ska Sara och jag iväg och hälsa på två tjejer som hon skall passa lite i sommar. Lagom sommarjobb får vi hoppas. Sonen gick till skolan idag för man var ju tvungen nu när det var sista dagen. Det kunde man ju inte missa, sa han som får gå om hela år 2 pga för mycket skolk :-( Som tur är har han sommarjobb i alla fall. Behövs ju dras in lite pengar för indraget studiebidrag, j*kla unge :-(

Kommentarer
Postat av: Annie

Du gör så fina kort, jag blir så inspirerad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback