19 juni

Idag har jag varit ledig. Så i stil med alla pensionärer åkte jag och handlade runt 8.30. Nu är nästan all midsommarmat inhandlad. Ställde mej sedan och gjorde ishavstårta och pizzabullar

Har även gjort baugetter med brieost, kryddor och olivblandning till lunch till sambon och mej i morgon. Var länge sedan jag gjorde dessa. Har även hunnit med att vara på stan en sväng, kom ut mitt i en regnskur, men byxorna han torka innan jag cyklade hem igen. Har packat det jag ska ha med mej ut till Särdal. Får körhjälp ikväll så vi slipper ta allt på bussen i morgon.

Idag fick jag rolig post. Mina 10 nya Promakerpennor. rea hos
Handarbeta

Pappa fyller år idag och detta kort har han fått


Är med i en firarswapp på Scrappiz. Detta kort skickades till junisjubilar


Kommentarer
Postat av: Cina

Mums! Skulle man kunna få recept på dom där smaskiga pizzabullarna?

Så du hade inte så många promarkerpennor innan? ;)

Ha en fin kväll vännen!

kram

Postat av: Hanna

mjo de dår de ju blir snart, är ju inte inne så oftalängre, känner att jag inte hinner riktigt! :S Kul att ni kommer :)

2008-06-22 @ 19:12:42
URL: http://nussesinfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback