14 juni - fotboll :-(

Är inte det minsta intresserad av fotboll så det är en tråkig tid man har framför sig nu. Var en sväng till affären och där är det öde.



Även vår genomfartsväg låg öde och här är det många bilar annars


På fm var dottern och jag till Scandic och åt brunch. Massa gott åt vi :-)




igår var jag också en sväng till stan. Hämtade mitt månadspaket från
Funky Robot Kit Club. Gillade nog det förra paketet mer så vi får se vad jag kan få ihop med detta. Köpte lite grejer på Brunsons, nya fina blad, litet minialbum, bokstäver, papper mm
Nu är några av mina nätvänner på pysselträff, hade helre varit med dom nu än fotbollsgräsänka. Hoppas ni har det kull tjejer.


Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Det har varit så roligt och det var synd att du inte var med! Vi får se till att ha en träff snart igen. Jag funderar på att ha en i slutet på sommaren/början på hösten, P vill så gärna bjuda er på grillat när köket är färdigrenoverat.

kram Annika

Postat av: linaliten

Vilket fint sommarkort du gjort, det blev en läcker effekt med den färgglada stämpeln! Trevlig midsommar!

2008-06-20 @ 09:05:43
URL: http://linaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback