8 juli - besök

Igår gjorde jag nästan ingenting tror jag. jo jag tvättade när dottern kom hem från landet. Började pyssla lite så sakerna fick vara kvar på bordet till idag.

Har monterat mina nya stämplar och gjorde lite kortstommar. Detta kortet blev i alla fall helt klart idag. Gjort efter en skiss på
Friday Sketchers


Sedan åkte jag till stan för att träffa mina listvänner Carina och Jaana. Gick på stan och besökte div affärer. Tänka sig att jag handlade inte ett dugg fast vi var i alla våra tre affärer med scrappgrejer. Det ni! Avslutade träffen med att äta på La Cocaracha. Tror alla blev nöjda tillsist. Synd att vi inte hinner träffas mer när de är här, men i morgon åker ju dottern och jag till Norrköping en vecka.

Ikväll har jag suttit och fixat ihop en Springsteen-skiva. Samlat de flesta go´bitarna på en skiva :-)


Kommentarer
Postat av: Paula

Ha en härlig vecka.



Vilket underbart kort du fick till, supersnyggt!



Du har en award att inhämta i min blogg.



Kram på dig

Paula

Postat av: carole

A very beautiful card and the butterfly looks stunning on top of that background. Thanks for trying my sketch this week at FS.

Carole ;o)

2008-07-09 @ 12:01:41
URL: http://stardustgemsandribbon.wordpress.com
Postat av: AnnikaS

Underbart kort! Ha nu en riktigt härlig vecka i norrköping.

Är allt lite avundsjuk på er träff, låter som att ni haft det härligt.

kram Annika

2008-07-09 @ 16:39:39
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback