4 juli - Bruce :-)

Ja då var första konserten avklarad.
Började med förfest hos min gamle kompis Stefan. Där fanns/kom alla mina gamla killkompisar från Norrköpings glada dagar. Kul att återses. Han även att prata med alla mer eller mindre. God mat fick vi men det fick jag inte fota. Stefan mumlade något om att jag visst tar foton på allt jag äter ;-) Så nifår tänka er riset och de bägge indiska grytorna istället.

Ingen mat på fotot inte :-)

Det tog sedan en stund att samla ihop alla 13 när vi skulle ge oss iväg så kl var nog närmare 20.30 innan vi kom in. Såg  219 när vi väntade på spårvagnen. Väl framme vid ingången var det kört att hålla ihop alla så vi splittrades snabbt. Nackdelen med ståplats är att sikten oftast är skymd. Fasligt vad långa alla är. Men en liten skymt av scenen och Brucan fick jag då och då. Tyvärr hängde bildskärmen långt ner så det hjälpte inte heller mycket.

Min vy när jag sträckte upp händerna i luften. Sikten var annars nedanför detta foto.

Konserten var bra även om det var en massa lugnare låtar. Men ska man hålla på i 3 timmar behövs väl det också. Stefan höll oss uppdaterade på när vi skulle skrika och vifta med händerna ;-)
Efteråt samlades nästan alla igen. Var ju tvugna att summera kvällen. En öl hans också med vid stationen innan vi tog spårvagnen "hem" till Gammelstaden.
Ska bli spännande att se hur konserten blir i morgon

Kommentarer
Postat av: S.

Hade jag vetat att det var den här typen av foton som ersatte den illustrerade måltiden, då hade jag insisterat på en närbild av riset och grytan.

2008-07-07 @ 13:51:30
Postat av: AnnikaS

VAd roligt att få återse en massa vänner och gå på konsert! Ni verkar ha haft en lyckad kväll.

kram Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback