26 juli - fortsatt värme

Började med Rainman på vidoe i morse när jag vaknade. Sedan gick jag ut och satte mej på gården och fortsatte lyssna på min bok. Åkte och handlade lite mat. Sedan cykla jag in till stan en sväng, trodde jag skulle få med sonen som skulle köpa shorts men inte. Är ju för jobbigt att ta sig till stan. Köpte ett linne och en bikini för 203 kr. Helt okey tycker jag. Hittade även ett fint linne på Tippy som jag köpte i två olika färger.

 Cykla sedan bort till Rotundan och köpte glass, såg 241 på vägen dit. Snacka om stora kulor. 2 kulor blev nog 2/3 pakte 0,5 l. Det var uppträdande där, blues. Sedan satt jag kvar en stund och löste sudoku. En skön oas vi har här i Halmstad.


På kvällen åt vi räkor. Lagom ansträngande att tillaga ;-)

30 grader idag.

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Visst är det skönt med semester och att kunna göra det man har lust med för stunden! Fortsätt njuta.



kram Annika

Postat av: Cissi

Har inte hunnit testa rotundan än, hoppas hinna det innan sommaren tar slut. Och det kan den ju göra ganska snabbt nuförtiden. Men det är hälrigt just nu iallfall!

2008-07-27 @ 22:45:36
URL: http://www.spaceflowerblue.blogspot.com/
Postat av: Annika E

Åh, vilken härlig dag du haft! Hoppas du får många fler liknande innan sommaren är slut! Kramis!

2008-07-28 @ 01:06:05
URL: http://www.mammelooni.blogspot.com
Postat av: Ulla

Mmmmm vad det såg gott ut, räkor. Visst är det underbart med semester och njuta av solen. Nästa vecka börjar min semester...

2008-07-29 @ 17:58:50
URL: http://tantscrappa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback